2019. november 7., csütörtök

3. rész: A teljesítőképesség mértéke

Előzmények:

Miután hazaértem, levelet írtam a DMRV Zrt. részére, amelyben elmondtam, hogy bírósághoz fordulok, ha továbbra sem hajlandóak bekötni hozzám a vezetékes vizet:

Tisztelt DMRV Zrt.!

E levél útján kérem Önöket, hogy a korábban beadott és elfogadott kérelmemnek megfelelően legyenek szívesek számomra bekötni a vezetékes vizet a Pilisvörösvár, Krautland utca 8210 helyrajzi számú ingatlanra.

Indoklás:

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal 2019. október 9-én keltezett, FVFO 2019/1062-9-es ügyiratszámú határozata megállapítja, hogy "A Hivatal a Szolgáltatóval szemben a Panaszos panaszának a főművi hozzájárulás igénylése vonatkozásában helyt ad".

Ennek alapján kijelenthető, hogy Önök jogtalanul kérték e hozzájárulási díj megfizetését, vagyis a vezetékes vizet kötelesek számomra bekötni ennek elmaradása esetén is!

Emellett szíves figyelmükbe ajánlom a 2011. évi CCIX. törvény 1. §-ának 1-es bekezdését, a Vksztv. 47. §-ának 2-es pontját, valamint ugyanezen törvény 55/H §-ának 1-es és 2-es bekezdéseit, amelyek 2017. november 11-étől hatályosak. Ez utóbbi kimondja, hogy a lakosság mentes a víziközmű-fejlesztési hozzájárulás és egyéb díjak alól.


A levelem kézhezvételétől számított 8 napon belül legyenek szívesek felkeresni engem a munkálatok kezdeti időpontjának egyeztetése végett, különben ennek elmaradása esetén további jogi lépéseket teszek.



Erre 3 hét múltán kaptam választ:







Tehát továbbra is ragaszkodnak ahhoz, hogy törvény ide vagy oda, ők akkor sem kötik be hozzám a vizet, ha nem fizetek főművi-fejlesztési hozzájárulást. 

Így tehát levelet írtam a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatalnak, akiktől állásfoglalást várok az ügyben.

Megjegyzendő, hogy a Vízmű a 2011-es és 2013-as törvényre és kormányrendeletre hivatkozik, míg a 2017-es módosítást kihagyja, mintha az - ahogy azt el is mondták - rájuk egyáltalán nem vonatkozna. Csak tudnám, hogy akkor a törvénymódosítást miért léptették életbe 2017. július 1-én...

Folyt. köv.









3 megjegyzés:

  1. Udv! Uromon ugyanez a helyzet, fomuvit ker a DMRV, semmi nem erdekli. Szoros osszefonodas van az onkormanyzat es emberei es a dmrv kozott, mafia jelleggel. Vagy jogi ut vagy nyilvanossag kell

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Volna kedved keresetet beadni a bíróságra? Akkár több érintettel együtt.

      Törlés
    2. Kedves Máté! Hasonló cipőben járok 2023-ban. Kérhetek egy elérhetőséget?

      Törlés